Je to skoro až pesimistický člověk, ale má rád přírodu a cvičení. Není moc vzdělaný.. zato má dobré srdce.
Zdraví je dnes důležitější, než kdy dřív. Abychom si ho udrželi, musíme správně jíst a cvičit. Tomu se zde budeme plně věnovat. Překládám články z angličtiny, proto mi prosím dejte čas, abych je upravil. Děkuji
Přihlašte se k odběru novinek na stránkách
Opište prosím kontrolní kód "7264"
Děláte konkrétní cvičení na boky a kolena ? Pracujete kyčle přes celý rozsah pohybu a zapojit únosce a stahovací svaly ? Pokud ne , možná byste měli.

Únosci a adduktory jsou rozhodující pro zajištění integrity kyčelního kloubu a vytvořit silnou , vyvážený vztah mezi dolní části těla a trupu . Musí také být vykonávána prostřednictvím celém rozsahu pohybu . Pracujete-li tyto svaly pouze v jednom směru ( dopředu a dozadu ) při chůzi , běh nebo s použitím běžných kardio strojů , pak jste nestaví strukturální integritu boku , nebo celé spodní části těla .

Tyto svaly spolu s čtyřkolky a hamstringy , hrají důležitou roli při zajišťovánípately ( čéšky ) sledovat správně jako kolenního kloubu zatáčkách. Pokud únosce a přitahovač svaly nejsou silné , flexibilní a vyvážený, bolest kolena jako patelofemorálního syndrom a zranění je pravděpodobnější .

Silné svaly Podpora spoje

Posílení a vyvážení svaly, které obklopujíkoleno může mít tlak na kloubu a snížit množství celkové hmotnosti absorbované vazů, menisku a chrupavky v koleně . Vzhledem k tomu, koleno je kladkový kloub a jen se pohybuje v jednom směru, je důležité udržovat jak pevnost a stabilitu .
Kyčelního kloubu , na druhé straně , jekoule a kloubu , která funguje nejlépe, když se má mobilitu , stejně jako pevnost . Hip jemnohem složitější kloub , a musí být vykonávána v různých směrech , včetně rotace , za účelem zvýšení celkové stability . Je-li svaly , které podporují kyčelní kloub ( čtyřhlavý sval , flexory kyčle , glutes, hamstringy , a dokonce i svaly ) jsou silné a umožňují odpovídající mobilitu , množství tlaku a opotřebení kyčelního kloubu , stejně jakokolenní kloub , klesá.

Správné zarovnání snižuje bolest

Měkké tkáně těla ( svaly, šlachy, vazy, atd.), pomáhají udržovat správné zarovnání kostí při pohybu . Pokud kosti nejsou správně zarovnány , když se pohybují přes rozsah pohybu , může být hodně tření , nedostatek stability , snížená pohyblivost a ohrožena funkce . To lze nastavit pro sportovce nejrůznějších zranění.
Nejlepší způsob, jak udržet biomechanické integrity při pohybu je vhodné rovnováhy mezi pevností a pružností v okolí kloubu. Svaly pracují v párech ( extenzory a flexory ) a udržovat správnou rovnováhu mezi pevností v těchto svalových párů může jít dlouhou cestu , aby se zabránilo bolesti kloubů a zranění.

Začněte s funkční Warm Up

Zvažte použití základní cvičení jako rozcvičení před silový trénink. Tato rutina se aktivuje základní stabilizátory , protože ohřívá větší svaly se připravit na silnější cvičení silový trénink . Viz také:
Glute Aktivace Rutinní
Proč Warm Up ?
Cvičení pro silné kyčle a kolena

Tento seznam nabízí některé skvělé cvičení, které sportovci ze všech sportů můžete začlenit do svých vzdělávacích rutiny , které pomohou udržet boky a kolena správně zarovnán , silné , pružné a schopné odolávat nástrahám sportů.
Nikdy není dost prostě pohyb a očekávají výsledky. Pohyby musí být provedeno správně. Budu sdílet 3 tipů, které vám dělají každý cvičení efektivnější a pomůže maximalizovat svůj potenciál .

Lokty

V téměř každém pohybu horní části těla , vaše lokty diktovat , zda se toto hnutí bude efektivní nebo ne. Když se dostanete nedbale , nebo začít podvádět , bude lokty drift buď dovnitř nebo ven v závislosti na pohybu . Pro lisování pohyby , lokty mají tendenci unášet dovnitř. Během curling cvičení bude loket driftovat ven.

Neponecháte lokty drift udrží napětí na svaly jsou pracovali . V bench-pressu , musíte mít lokty mírně za barem. Tento mírný poloha udržuje veškeré úsilí na svaly, PEC a maximalizuje úsek v dolní části . Ti, kteří podvádějí umožní lokty se pohybují v přední části baru. To přinese větší rameno a triceps akce do hry . Máte také menší kontrolu vyžadující ještě větší tělo, anglický dokončit pohyb.

Čím více budete ovládat své lokty , budeefektivnějšícvičení bude. Je to tak jednoduché.

rukojeť

Čím silněji rukojeť bar ,více poundage budete moci pohybovat . Je úžasné, co silný úchop udělá za vás . Je zřejmé, že uchycení těžké být skvělá práce pro vaše předloktí . Ale více než to , uchycení těžké zaměřuje své úsilí a " magicky" , to tě posílí . Samozřejmě, není nic magického o tom.

Příště v posilovně nebo v případě, kdy cvičíte , měli byste učinit vědomé úsilí, aby opravdu, opravdu těžké přilnavost při každém cvičení. Grip těžké, když jste v podřepu . Jen proto, že bar sedí za ramena, není žádný důvod, stačí použít své ruce , aby jej sklouznout dolů. Grip , že bar těžké a cítit energie , budete moci chrlit 2 nebo 3 více opakování .

Tense vaše tělo

Jak cvičíte , napjatá celé vaše tělo . Zejména napjatá a ohnout nohy , jak cvičíte . Ať už dělá náchylnou bench press , ohnuté přes řádky , nebo ve stoje kadeře , měli byste čas trup a představit své nohy jako sloupy pevnosti , které můžete volat na pro větší pomoc. Než začnete curling , napjatá a ohněte nohy .

Tam je synergie , která pochází z napínat celé tělo . A ty jsou méně náchylné ke zranění , pokud aktivujete všechny svaly v těle namísto což někteří být jen pasivní. Když squat , je celé vaše tělo ohnuté . Je třeba, aby se . Hluboko ve studni těžkého dřepu , vaše tělo je v boji režimu vstát . Scelé tělo ohnuté vám brání se nezranili , mimo jiné . Ty by měly být ve stejném režimu, při stáčení nebo lisování.

Tyto 3 tipy vám pomohou chrlit jeden opakování. A to je klíč. A ještě jedna opakování může být to, co potřebujete prorazit plošinu , nebo vám pomůže dostat se do dalšího levelu.

Břicho

Cvikům na břicho se tu dnes věnovat nebudeme, nicméně můžete navštívit odkaz pod článkem.
clock.jpg
Budování pevnějších nohou je základem úspěchu , ale něco, co příliš mnoho lidí přehlíží úplně. Spíše než dávat na čas a energii , kterou potřebují do pracovního nohy , začnou se více zaměřit na " estetické svalové skupiny ", jako hrudníku , ramena a záda , protože to je místo, kde mnozí lidé mají tendenci se soustředit .
Ramaria botrytis je jedlý druh houby korálů v rodině Gomphaceae. To je obyčejně známý jako seskupený korálů, růžová špičkou korálové žampiony, květák nebo korálem. Jeho robustní tělo ovoce může vyrůst až 15 cm (6 palců) v průměru a 20 cm (8 in) vysoký, a podobá se nějaký mořský korál.
cloud1.jpg
cloud2.jpg
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one