Je to skoro až pesimistický člověk, ale má rád přírodu a cvičení. Není moc vzdělaný.. zato má dobré srdce.
Zdraví je dnes důležitější, než kdy dřív. Abychom si ho udrželi, musíme správně jíst a cvičit. Tomu se zde budeme plně věnovat. Překládám články z angličtiny, proto mi prosím dejte čas, abych je upravil. Děkuji
Přihlašte se k odběru novinek na stránkách
Opište prosím kontrolní kód "8329"
Nikdy není dost prostě pohyb a očekávají výsledky. Pohyby musí být provedeno správně. Budu sdílet 3 tipů, které vám dělají každý cvičení efektivnější a pomůže maximalizovat svůj potenciál .

Lokty

V téměř každém pohybu horní části těla , vaše lokty diktovat , zda se toto hnutí bude efektivní nebo ne. Když se dostanete nedbale , nebo začít podvádět , bude lokty drift buď dovnitř nebo ven v závislosti na pohybu . Pro lisování pohyby , lokty mají tendenci unášet dovnitř. Během curling cvičení bude loket driftovat ven.

Neponecháte lokty drift udrží napětí na svaly jsou pracovali . V bench-pressu , musíte mít lokty mírně za barem. Tento mírný poloha udržuje veškeré úsilí na svaly, PEC a maximalizuje úsek v dolní části . Ti, kteří podvádějí umožní lokty se pohybují v přední části baru. To přinese větší rameno a triceps akce do hry . Máte také menší kontrolu vyžadující ještě větší tělo, anglický dokončit pohyb.

Čím více budete ovládat své lokty , budeefektivnějšícvičení bude. Je to tak jednoduché.

rukojeť

Čím silněji rukojeť bar ,více poundage budete moci pohybovat . Je úžasné, co silný úchop udělá za vás . Je zřejmé, že uchycení těžké být skvělá práce pro vaše předloktí . Ale více než to , uchycení těžké zaměřuje své úsilí a " magicky" , to tě posílí . Samozřejmě, není nic magického o tom.

Příště v posilovně nebo v případě, kdy cvičíte , měli byste učinit vědomé úsilí, aby opravdu, opravdu těžké přilnavost při každém cvičení. Grip těžké, když jste v podřepu . Jen proto, že bar sedí za ramena, není žádný důvod, stačí použít své ruce , aby jej sklouznout dolů. Grip , že bar těžké a cítit energie , budete moci chrlit 2 nebo 3 více opakování .

Tense vaše tělo

Jak cvičíte , napjatá celé vaše tělo . Zejména napjatá a ohnout nohy , jak cvičíte . Ať už dělá náchylnou bench press , ohnuté přes řádky , nebo ve stoje kadeře , měli byste čas trup a představit své nohy jako sloupy pevnosti , které můžete volat na pro větší pomoc. Než začnete curling , napjatá a ohněte nohy .

Tam je synergie , která pochází z napínat celé tělo . A ty jsou méně náchylné ke zranění , pokud aktivujete všechny svaly v těle namísto což někteří být jen pasivní. Když squat , je celé vaše tělo ohnuté . Je třeba, aby se . Hluboko ve studni těžkého dřepu , vaše tělo je v boji režimu vstát . Scelé tělo ohnuté vám brání se nezranili , mimo jiné . Ty by měly být ve stejném režimu, při stáčení nebo lisování.

Tyto 3 tipy vám pomohou chrlit jeden opakování. A to je klíč. A ještě jedna opakování může být to, co potřebujete prorazit plošinu , nebo vám pomůže dostat se do dalšího levelu.

Břicho

Cvikům na břicho se tu dnes věnovat nebudeme, nicméně můžete navštívit odkaz pod článkem.
01.10.2013 19:59:18
cvikynabricho
Ramaria botrytis je jedlý druh houby korálů v rodině Gomphaceae. To je obyčejně známý jako seskupený korálů, růžová špičkou korálové žampiony, květák nebo korálem. Jeho robustní tělo ovoce může vyrůst až 15 cm (6 palců) v průměru a 20 cm (8 in) vysoký, a podobá se nějaký mořský korál.
cloud1.jpg
cloud2.jpg
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one