Je to skoro až pesimistický člověk, ale má rád přírodu a cvičení. Není moc vzdělaný.. zato má dobré srdce.
Zdraví je dnes důležitější, než kdy dřív. Abychom si ho udrželi, musíme správně jíst a cvičit. Tomu se zde budeme plně věnovat. Překládám články z angličtiny, proto mi prosím dejte čas, abych je upravil. Děkuji
Přihlašte se k odběru novinek na stránkách
Opište prosím kontrolní kód "4715"

Posilování nohou a břišáků

Budování pevnějších nohou je základem úspěchu , ale něco, co příliš mnoho lidí přehlíží úplně. Spíše než dávat na čas a energii , kterou potřebují do pracovního nohy , začnou se více zaměřit na " estetické svalové skupiny ", jako hrudníku , ramena a záda , protože to je místo, kde mnozí lidé mají tendenci se soustředit .
Budování pevnějších nohou je základem úspěchu , ale něco, co příliš mnoho lidí přehlíží úplně. Spíše než dávat na čas a energii , kterou potřebují do pracovního nohy , začnou se více zaměřit na " estetické svalové skupiny ", jako hrudníku , ramena a záda , protože to je místo, kde mnozí lidé mají tendenci se soustředit .

Ale pokud chcete vybudovat silný základ , který vám pomůže provádět všechny ty cvičení horní části těla budete hrát, tím pevnou nohu cvičení je nutností.

Pojďme vás provede hlavními body vědět o vytvoření správné nohy cvičebního programu . Abs jsou skvělý svaly trénovat s nohou , takže budeme přidávat nějaký základní trénink v mixu stejně.

Se zaměřili na velké dva

Za prvé a především , je třeba zaměřit na tom, dřepy a tahy ve vašem programu . Jedná se o snadno nejdůležitější pohyby pro každou nohu tréninku , neboť se to tolik svalových skupin najednou .

Dřepy a tahy jsou skvělé pro budování síly , zvýšení hladiny testosteronu a zvýšení vaší svalové hmoty rozvoj. Ano. Mají zvýšit hladinu testosteronu . Pokud děláte to , budou přínosy ukáže , když jste plnění této bench press cvičení milujete tak moc .

Střídejte Rep rozsahy

Za druhé, nemyslím si, že je třeba se držet s nejnižším cestujícího se pohybuje při tom nohu tréninku. Vzhledem k rozsahu rep mírně vyšší může být také přínosem a pomůže zlepšit vaše celkové svalové vytrvalosti stejně.

Kombinace je dobrá - použít nižší rozsahy rep na dvou základních cviků uvedených výše a vyšší opakování sortimentu na další cvičení budete provádět.

Nezanedbávejte Telata

Telata často opomíjen jít do programu cvičení nohou a to je třeba se vyhnout také. Zatímco telata nikdy nesmí růst na stejné úrovni jako , že vaše čtyřkolky nebo hamstringy vůle, jste stále ještě je třeba věnovat pozornost. Pěkná věc, o práci z telat je , že nevyžadují tolik cvičit ! Jsou také velmi snadno izolovat .

Sedících a stojících výpony jsou oběnutné pro úspěch.

Přidat různé základních tahů

Konečně, žádný sval je tak rychle přizpůsobit jako jádro , takže včetně široká škála základních cvičení je také bude nutností. Pokud máte pocit, že váš trénink je nudný , je to proto, že je . Změňte ji .

Ujistěte se, že k provedení základní cvičení , které napadají svaly ze všech úhlů , stejně jako , že přispívají k vytváření nestability v těle. To jsou ty, které budou nejlépe stimulovat svaly hluboko uvnitř jádra , jak se jim posadit a začít uzavírání smluv .
01.10.2013 17:47:03
cvikynabricho
Ramaria botrytis je jedlý druh houby korálů v rodině Gomphaceae. To je obyčejně známý jako seskupený korálů, růžová špičkou korálové žampiony, květák nebo korálem. Jeho robustní tělo ovoce může vyrůst až 15 cm (6 palců) v průměru a 20 cm (8 in) vysoký, a podobá se nějaký mořský korál.
cloud1.jpg
cloud2.jpg
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one